Rör inte min Trotskist!

september 15, 2010

Märket Rör inte min kompis har av MUF förvandlats till Rör inte min statsminister

Jag tycker SSU kanske borde fundera vidare… En av Europas ”mest framgångsrika antirasistkampanjer” har ju inte riktigt funkat. Idag har SD ca 5-7%. Kanske skulle man ha en knapp i SSU med ”Rör inte min Trotskist” eller kanske ”Rör inte Olof och Anna”? ”Rör inte jobben”? ”Rör inte tullmuren”? ”Rör inte fördelningspolitiken”?

Nu sitter SSU med svarte petter som statsminiterkandidat. Ett parti som blivit centralistiskt, som gillar EU. Ett vekare alternativ till Olof eller Anna kan man knappast finna. Jag har inget val. Det blir Aktiv Demokrati i valet 2010.

EN DIREKT KONSEKVENS AV DEN FATTIGDOM POLITIKERADELN SKAPAT: AB – Oscar kränkte en kriminell gängmedlem – tvingades att gå under jorden och fly från sin stad. Vad har skett med Sverige? Kan man inte följa lagen ska man ut ur Sverige eller in finkan! BORT MED MAFFIAFASONER! In med mer demokrati!

/Emvie

Kommentera

