Tips mot pollenallergi

maj 11, 2010

AB – Tips mot pollenallergi

Tackar Aftonbladet som bryr sig om mig. Jag ska prova lite olika saker nu. *snuff* =)

Kärlek
Emvie

5 svar to “Tips mot pollenallergi”

  1. MrPerfect72 Says:

    Kanontips. Verkligen. Ska skicka till alla som jag vet har pollen allergi. 🙂

  2. christer dahlberg Says:

    Pollen kan man köpa på burk i spanien.
    Man tar en matsked om dagen fungerar på 70-80% av oss allargiker

  3. Linda Says:

    Hej!
    Det bästa jag provat och fortfarande använder mig av är öronakupressur. Det hjälper jättebra och jag har inte behövt ta en enda allergimedicin på över ett år.


  4. Tackar. 🙂 Det var glada nyheter.


Kommentera

