Precis vad jag känner om folkmord.

april 7, 2010

Bloggare:

Jag är mycket upprörd och ledsen.

…precis.

Vem ska man ta livet av nu? Soldaterna som utför mördandet? Deras generaler som möjliggör det? Deras politiker som skickat dit dem? Alliansens politiker som deltar i USAs invasion av Afghanistan?

Visst, jag är mycket upprörd och ledsen….men mer mord kommer inte fungera, tror jag, men bojkott, kanske?  Upp med hakan!

Aftonbladet – Obama och Irakmassakern
Aftonbladet – Wikileaks – läckan som skrämmer USA
DN – Video av ”massaker” publicerad på nätet

4 svar to “Precis vad jag känner om folkmord.”

  1. MrPerfect72 Says:

    Tack foer uppmuntran Emvie! Gillar din blogg. 😉
    MVH
    MrPerfect72
    Medlem av http://www.aktivdemokrati.se


Kommentera

